Donedick
http://donedick.dinozoruz.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 İleri>>
Cevapla
2kelime

2kelime olarak başarılarınızın devamını dileriz.Yolunuz açık olsun...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Nisan 2009 4:47 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
aysenx

hepsi iyi insanlar. sadece kanatları eksik. :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 16 Aralık 2008 2:19 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
hayko_girl

başarılar...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 29 Haziran 2008 1:14 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
more_trash

abi nerelerdesiniz ya;ayrı düştük falan gibi oldu yaani;yazın bi yerlerde yolumuz kesişir umuduyla başarılar;eğer ilgilenirseniz aşağıda link var;biraz da kafa ezmemek adına değişik bişeyler oldu;gerçi acele oldu ama eh işte;görüşmek üzere...
http://zink.rockmekan.com/dinle-15253.htm
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Ocak 2008 12:54 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
savage_trio

ben de zink e yeni katıldım ve çok şey öğreniyorum;sizi dinledim,izledim ve çok beğendim;bu işi sadece müzik için yaptığınız her halinizden belli;başarılar...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 21 Kasım 2007 4:43 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
more_trash

çok sade ve başarılısınız arkadaşlar;tebrikler...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Kasım 2007 6:03 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
dedeelll

başarılar..........
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Eylül 2007 10:51 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
musty_65

slm arkadaşlar....

siyahyelkenden kadir atilla...

zaman içinde birçok foruma birçok şey yazdım ama hep silindi...özgürlük güzel şey...ben yazıyorum onlar siliyor...üstelik   okadar çok şey varki anlatacak...

evet kaybettik ama sizi tanıdık güzel bir sohbet ettik...
yani herşeyi kaybetmiş sayılmayız...ama inannın bu burda bitmeyecek...yaz sonunda istanbula yine gidecez ve önemli bağlantılarla görüşecez...
zaten grubumla istanbula ilk indiğimizde çocuklar bunu saymıyoruz yine gelecez ve daha güçlü dönecez demişdim...şimdi sessiz ve derinden ilerliyoruz,bazı şeylari ağırdan alıyoruz...ankarada kayıt ekibimiz bir yandan çalışırken bende mersinde grubu çalışdırmaya devam ediyorum...
zor olacak bazı şeyler ama severim zoru...

yakınlığınız için teşekkürler seviyorum sizleri...takiplerim devam edecek sizler için...
oylamaya gelince canı cehenneme...artık takmıyorum bile:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 22 Haziran 2007 7:51 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
more_trash

beyler çalışmalar sıkı gidiyo gördüğüm kadarıyla;ben sizi canlı izleyemedim ama youtube dan daha sonra takip ettim ve çok iyi buldum...bu arada biz de bikaç eleman bulduk,çalışmaya başladık;umarım bigün sahnede ya da herhangi bir organizasyonda karşılaşırız...tam bir parça kaydedince burada herkesle paylaşıcaz;görüşmek üzere...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Haziran 2007 8:18 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
jokerdrummer

Arkadaşlar valla bende oy attım size ama keşke siz çıksaydınız yaa :( :) neyse,yine başka bi zaman,yine aynı sahneyi paylaşmak dileğiyle... başarılarınızın devamını diliyorum ;) Kendinize iyi bakın, Rock’la Kalın... :)
** JOKER **
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Haziran 2007 9:25 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
1 - 2 - 3 - 4 - 5 İleri>>